Novi brod na kojem smo zajedno s našim prijateljima iz Beneteaua radili gotovo 4 godine konačno je zakoračio na svjetlo dana.

Novi First 36 plovi već mjesec dana dok smo pažljivo prikupili slike i podatke za obradu i dijeljenje. Ona je prava ljepotica koja plovi na način koji je izmamio osmijehe na lica čak i najzagriženijih ''Seascapera''. Dobili smo najbolji rezultat u vidu spajanja dvaju svijetu u suradnji sa Beneteau.

Jedva čekamo da vam je pokažemo. Prvi trup je na putu prema Baltiku, broj dva u Beneteau-ov testni centar (Sea Trial) u Španjolskoj, a treći će ostati na Jadranu sa tvrtkom Ultra Sailing - njihova je glavna svrha da budu dostupni nautičarima kako bi je najbolje osjetili. Za one koji ne mogu više čekati, evo nekoliko slika i informacija koje će vas sigurno zainteresirati.

Olakšana brzina:

Vrijeme je za dobrodošlicu našem novom modelu iz First range, ponosnog pripadnika regatnih krstaša sa visokim performansama.S težinom od 4,8 tona i površinom jedra od 80 četvornih metara, novi First 36 jednostavno predstavlja drugačije iskustvo jedrenja.Zapravo, vjerujemo da je ovo prvi put da radimo u uskoj suradnji sa najvećim brodogradilištem, što nam je pružilo serijsku jedrilicu s velikim mogućnostima jedrenja, uz pristup prema srednjem ''tržištu'' cijena s velikom podrškom svjetske mreže zastupnika, a to će rezultirati jedrilicom prema istinskom jedrenju visokih performansi.

Kako je ovaj brod napravljen?

Cijeli brod je od kompozitne stakloplastike napravljen u ''infuziji-Vakum'' tehnologiji - uključujući pregrade i većinu unutarnjih dijelova. Gotovo svi unutarnji elementi pridonose strukturnoj čvrstoći plovila. 

Raznolikost stilova jedrenja

First 36 dizajniran je tako da odgovara raznim stilovima jedrenja: krstarenje s obitelji i prijateljima, kratkotrajno jedrenje, klupska natjecanja ili regate s cijelom posadom.Kako bi se sve to olakšalo, kokpit ima dva različita načina rada: jedan za jedrenje u regati i sportskom natjecanju i jedan za krstarenje.U načinu rada za regate, otvoreni T-kokpit ima dovoljno prostora da se bez napora kreće između manevarskih mjesta.



Više od samo 36 stopa

Prostori ispod palube su dizajnirani prema izgledu legendarnog First 40,7. Dobiveni volumen dolazi kao prirodna posljedica modernih & performanse optimiziranih linija trupa.